COMPROMÍS, PROXIMITAT I TREBALL

Des que vaig arribar a l’alcaldia, el 2014, he viscut en primera persona un temps ple d’activitat. El treball diari és el meu compromís vital i escoltar gent de Sant Boi és el meu motor per continuar millorant i transformant la ciutat que estimo. Perquè és al carrer -al cor dels barris- on es fa política al servei de tothom.

No entenc la vida sense igualtat i justícia social. Per això sóc una ferma defensora dels serveis públics, d’aquells que s’ocupen de les persones i garanteixen els seus drets i llibertats.

Durante mi trayectoria, como alcaldesa y también como servidora pública, he hecho una apuesta muy clara por la proximidad, la transparencia y la política útil. Siempre con el propósito de mejorar la vida de los santboianos y las santboianas y de acompañarles en sus proyectos vitales. Porque mi deseo es vivir en una ciudad que nos haga sentir orgullosos y orgullosas. Quiero vivir en un Sant Boi donde la igualdad de oportunidades, la prosperidad  y la sostenibilidad sean una realidad inquebrantable.

Ser alcaldesa significa para mí un reto, un orgullo y una gran ilusión. Es un honor que necesita grandes dosis de responsabilidad, sensibilidad, respeto y trabajo diarios para ganar y conservar  la confianza de mis vecinos y vecinas.